Als je ervoor open staat plannen we de sessies buiten.
Omdat het reguleert. Gezond is. Omdat er buiten veel bruikbaar ‘materiaal’ is. Soms omdat het makkelijker praat terwijl je onderweg bent. En omdat de natuur letterlijk en figuurlijk helpt om iets in een ander daglicht te zetten. Deze ongefilterde foto’s van het zelfde plekje spreken voor zich: